مدیریت مدرسه

تجربیات من

مدیریت مدرسه

تجربیات من

بسم الله الرحمن الرحیم

همکاران  گرامی دانش اموزان عزیز و اولیا ی محترم

 باسلام

نمی دانم چگونه آغاز کنم که پایانی را خبر دهم. سالهای زیادی است که در خدمتتان بوده ام. اینک که گذرعمر علی رغم میل باطنی ام ، نفس های بنده را در عرصه خدمت و خدمتگزاری بخصوص درمجموعه اموزش و پرورش شهرستان خاش به شماره انداخته،  در  آستانه بازنشستگی خواستم  که خداحافظی خویش را به تشکر وطلب حلالیت از شما بزرگواران ، مّزین نمایم

خدا می دانند که آنچه از تک تک شما  بخصوص همکاران محترم در حو زه ی اموزشی دریافت کرده ام آنقدر زیاد، زیبا و با ارزش است  که به هیچ وجه نمی توان آنرا با چیزی مقایسه کنم، از آن جهت  که در مقابل آن نتوانسته ام چیزی به شما عرضه نمایم

 رفتار همراه با مجبت شما  ، کلمات پرمهر، لبخندهای واقعی و دوستانه، حمایت های همه جانبه، همکاریهای بی دریغ ، اینها را چگونه می توان جبران و یا قدردانی کرد

 امیدوارم خاطرات بد این سالها   ،  کاستی ها   و تقصیرهای مرا ببخشاید و فراموش کنید و در عوض چهره ای را بخاطر بسپارید که همیشه همه شما را دوست داشته و به دوستیتان افتخار می کند و به حمایت و دعای خیرتان نیازمند است.
برای همگی آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم و امیدوارم در تمامی مراحل زندگی و کار موفق و سر بلند باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.